پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 261946
بسيج سپاهي است مسلح به ايمان و مجهز به عشق
تاریخ انتشار : 1402/09/03 17:27:35
نمایش : 766
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) با حضور در جمع بسيجيان فارساني گفت: هرکس که دل در گرو انقلاب اسلامي دارد بسيجي است حتي اگر کارنامه بسيجي نداشته باشد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار،  همزمان با فرارسيدن هفته مبارک بسيج يادواره شهداي شهرستان فارسان با حضور پرشور مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا و بسيجيان در سالن ولايت شهر فارسان برگزار شد.
 
 در اين برنامه حوزه‌هاي مقاومت بسيج شهرستان فارسان با برپائي نمايشگاه دستاوردها و خدمات خود به مردم را در معرض نمايش عموم قراردادند و سردار اکبري نيز ضمن بازديد از اين نمايشگاه و تقدير از زحمات بسيجيان مشکلات برخي از بسيجيان را بررسي کردند.
 
فرمانده سپاه حضرت قمر بني‌هاشم (ع) ضمن تبريک هفته مبارک بسيج گفت: بدون ترديد مي‌توان تشکيل بسيج مستضعفين را از امتيازات بي‌نظير انقلاب اسلامي ايران به شمار آورد هرکسي دل در گرو انقلاب اسلامي دارد، بسيجي است، حتي اگر کارنامه بسيجي نداشته باشد.
 
سردار علي‌محمد اکبري ادامه داد: ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت‌الله‌العظمي امام خامنه‌اي مدظله العال فرمودند: فرهنگ بسيجي يعني خدمت جهادي، بي‌تظاهر، بدون انتظار و خستگي‌ناپذير در ميدان‌هاي مختلف. فرهنگ بسيجي يعني خودش را در خطر ابتلاي کرونا قرار دهد براي اينکه کرونايي‌ها را از خطر مرگ دور کند.
 
يادگار سال‌هاي دفاع مقدس، بابيان اينکه هفته مبارک بسيج از ۲۹ آبان ماه با شعار محوري آغاز شد، گفت: شعار هفته بسيج امسال «بسيج اميد ملت ايران» انتخاب‌شده که حضور بسيجيان در عرصه‌هاي مختلف ازجمله خدمت‌رساني در حوزه سلامت، محروميت‌زدايي، سازندگي، سيل، زلزله و مواردي از اين دست، مصداق بارز اميدآفريني در ميان مردم است.
 
وي، افزود: کم نبوده‌اند انقلاب‌هايي که پس از پيروزي، باهدف صيانت از دستاوردهاي انقلابشان اقدام به تأسيس ارتش‌هاي انقلابي نموده‌اند، اما همه اذعان دارند که بسيج مستضعفين قطعاً چيزي فراتر از تشکيلات نظامي است. بسيج مستضعفين را بايد يک نوآوري‌ بي‌بديل در تاريخ بشري هم از جهت معنا و هويت و هم از جهت قالب، نوع تشکيلات و سازمان‌دهي دانست.
 
سردار اکبري، در بخش سخنان خود هفته مبارک بسيج را به همه بسيجيان سرافراز و مردم هميشه درصحنه و ولايتمدار شهرستان فارسان تبريک گفت و اظهار اميدواري کرد بتوانيم با گسترش «تفکر بسيجي» بر همه مشکلات کشور فائق آئيم.

انتهاي پيام/590پ
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html